Pytania i odpowiedzi

Jak będzie wyglądał Koncert dla Niepodległej?
Koncert rozpocznie się o godzinie 19.30, a transmisja telewizyjna i radiowa o godz. 20.10. Podczas koncertu usłyszymy utwory zarówno z czasu dwudziestolecia międzywojennego, czasów II wojny światowej, lat 60. ubiegłego wieku oraz ery polskiego rocka. Na scenie pojawią się gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Więcej informacji o koncercie znajduje się TUTAJ.

Jakie są ceny biletów na to wydarzenie?
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Obowiązuje jednak rezerwacja miejsc.

Gdzie można zarezerwować bilety?
Bilety są dostępne na stronie: www.sklep.pgenarodowy.pl. Można także dokonać rezerwacji miejsc w kasach PGE Narodowego w Recepcji Głównej (wejście bramą nr 1). Stacjonarna dystrybucja biletów odbywać się będzie w dniach 19.10.2018 r. – 10.11.2018 r. lub do wyczerpania biletów, w godzinach 09:00 – 20:00 (za wyjątkiem 01.11.18 r. – nieczynne).

Kto może dokonać rezerwacji biletów?
Rezerwacji biletów powinna dokonać osoba pełnoletnia, która będzie sprawować opiekę nad pozostałymi niepełnoletnimi osobami, dla których rezerwowane są pozostałe bilety.

Kiedy będzie można pobrać bilet?
Bilety będą dostępne do pobrania i wydrukowania od 01.11.18 r. godz. 00:00 do 07.11.18 godz. 23:59. W przypadku nieodebrania biletów w podanym terminie wrócą one ponownie do dystrybucji.

Czy trzeba wydrukować bilet?
Wejście na teren wydarzenia będzie możliwe tylko z wydrukowanym biletem.

Czy bilety są imienne?
Tak, bilety są imienne. Jeżeli nie wiesz, z kim przyjdziesz, umieść na wszystkich biletach swoje nazwisko. Pamiętaj, że osoby mające takie bilety muszą wchodzić na koncert razem z Tobą, a Ty musisz mieć przy sobie dokument ze zdjęciem. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZMIANY NAZWISK NA BILETACH.

Ile biletów może zarezerwować jedna osoba?
Na jeden adres e-mail/numer telefonu przysługuje maksymalnie 5 biletów.

Czy są dostępne specjalne bilety dla osób niepełnosprawnych?
Osoby z niepełnosprawnością ruchową (w sposób znacznie utrudniający poruszanie się, w tym na wózkach inwalidzkich) mają wyznaczone specjalne sektory. Bilety należy zarezerwować kontaktując się z infolinią pod numerem telefonu +48 22 295 95 00. Osoby z niepełnosprawnością zobowiązane są także do przesłania orzeczenia na adres infolinii technicznej (koncert.dla.niepodleglej@pgenarodowy.pl).  

Dlaczego nie mogę pobrać biletów?
Aby móc pobrać bilety należy zalogować się używając adresu e-mail, dla którego tworzona była rezerwacja. Po zalogowaniu należy przejść do zakładki Moje Zakupy/ Koncert Dla Niepodległej.

Czy bilety na koncert są jeszcze dostępne?
Zachęcamy do śledzenia strony sklepu (link). Pojedyncze miejsca mogą ponownie wrócić do puli dystrybucji.

Czy pobrane bilety mogą zostać anulowane?
Pobranie biletów oznacza potwierdzenie przybycia. Prosimy przyjść z wydrukowanymi biletami na PGE Narodowy, bilety na pewno są ważne.

Czy mogę samodzielnie anulować rezerwację?
Jeżeli nie pobrałeś biletów samodzielnie możesz anulować rezerwację klikająć czerwony krzyżyk przy swojej rezerwacji (Moje Zakupy/Koncert Dla Niepodległej). Jeżeli nie widzisz krzyżyka oznacza to, że bilety zostały już minimum raz pobrane.

Czy małe dzieci i osoby starsze też muszą mieć bilet?
Każda osoba bez względu na wiek powinna posiadać bilet.

Czy mogę pokazać bilet na telefonie?
Nie, bilety należy wydrukować przed przyjściem na PGE Narodowy.

Czy w punktach kasowych są jeszcze bilety?
Pojedyncze miejsca mogą być dostępne w punktach kasowych PGE Narodowego.

Jeśli nadal masz problem z rezerwacją biletów, skontaktuj się z nami! Email: koncert.dla.niepodleglej@pgenarodowy.pl, tel.: +48 22 295 95 00.


ZOBACZ: Regulamin rezerwacji biletów na imprezę "Koncert dla Niepodległej"